Časté dotazy

Jsme bistro s rozvozem jídla po celé Praze. Můžete si naše dobroty objednat do kanceláře, domů nebo třeba do kavárny, kde právě sedíte. Můžete si objednat s dovozem ihned, objednávka k Vám dorazí podle lokality za 60-90min nebo si můžete vybrat preferovaný čas doručení k Vám. Neumíme tento čas garantovat, ale uděláme vše proto, abychom se mu přiblížili. Jídlo si také můžete objednat online s vyzvednutím u nás v bistru.

 

Jaká jídla vaříte?

Vaříme bezmasá i masová jídla v různých pojetích zdravé výživy. Každému z nás totiž svědčí nejlépe něco trochu jiného v závislosti na živostním stylu a zdravotním stavu. Přesné složení je uvedené u každého jídla. Přečtěte si, co u nás vaříme.

 

Jak můžete objednat?

Jednoduše si vyberete dobroty, na které máte chuť a vložíte je do košíku jako v běžném eshopu. Můžete si vybrat doručení ihned nebo doručení na pozdější dobu.

 

Jak můžete platit?

Platit u nás můžete hotově, platební kartou online nebo stravenkami společností Ticket Restaurant, Sodexo, Cheque Dejeuner a Naše stravenka. Za jednu objednávku můžete použít maximálně 5 kusů stravenek, zbylou částku můžete případně uhradit bez obav hotovostí. NOVĚ můžete využít kreditový systém a dobít si Váš účet u nás libovolnou částkou online.

 

Jak probíhá doručení?

Vaši objednávku Vám doveze kurýr společnosti Dáme Jídlo nebo Valkfleet. Krátce před doručením Vám bude volat na uvedené telefonní číslo.

 

Jaká je doba doručení?

Ve chvíli, kdy odešlete objednávku, my zavoláme kurýra, který k nám dorazí za 30 minut. My mu předáme právě připravené jídlo a jede k Vám. Doručení od nás trvá obvykle 30-60 minut podle lokality. Celková doba doručení od chvíle objednání je tedy 60-90 minut. Naše bistro je na Praze 8, delší trasy jsou obvykle na Prahu 4, Prahu 5, Prahu 6.

 

Jaká je oblast a cena doručení?

Doručujeme na každou adresu v Praze, kde začíná směrovací číslo (PSČ) číslem 1. Máme jednotnou cenu za rozvoz ve výši 49Kč, nezáleží, jestli si objednáte jedno jídlo nebo celá kancelář.

 

V jakou dobu rozvážíme?

Bistro máme otevřené od pondělí do pátku (o svatcích je zavřeno)  od 10:30h – 20.00h. Prvního kurýra objednáváme v 10.00, poslední možnost si objednat je do 19.30h. Snidáně zatím nerozvážíme, ale podáváme pouze v bistru mezi 7 – 10:00h.

 

Můžu si objednané jídlo u Vás vyzvednout?

Ano. Při objednávce zvolte možnost, že si jídlo vyzvednete u nás, jídlo Vám připravíme do krabičky. Budeme rádi, pokud vyplníte čas, kdy se asi zastavíte.

 

Jak se dostanu do bistra MHD?

Metrem, tramvají, busem, na zastávku Palmovka. Z metra východem “Tram hloubětín”, z busu a tramvaje zahnout nahoru do kopce směrem k ulici Sokolovské. Jsme v ulici Vacínova, přibližně v polovině kopce.

 

Mohu si rezervovat stůl v bistru?

Ano, pošlete prosím email na  palmovka[at]nutric.cz

 

Zaparkuji u bistra?

Ano, všude v okolí bistra jsou parkovací zóny a parkovací automat, volné místo najdete téměř vždy přímo v naší ulici Vacínova, případně Novákových a Sokolovská.

 

Mohu si objednat do firmy na fakturu?

Ano, s použitím firemního kreditového kódu

 

Chutnalo Vám?

To jsme moc rádi. Spokojený zákazník je pro nás nejvíc. Budeme rádi, pokud o nás řeknete Vašim známým a napíšete recenzi na Facebook našeho bistra. Sdílejte také naše dobroty na Instagramu (označte @nutriccz) nebo hashtagem #nutricbistro nebo označením lokality Nutric Bistro Palmovka.

 

Něco jsme v objednávce pokazili?

Upřímně nás to mrzí 🙁 Napište chat na webu, kde reagujeme obratem a určite danou situaci vyřešíme k Vaši spokojenosti. Můžete také využít email palmovka[at]nutric.cz

 

Chybí Vám zde nějaká informace?

Napiště na email palmovka[at]nutric.cz a rádi doplníme.