Garance spokojenosti

1000 lidí a 1000 různých chutí. Ani my nejsme schopni vymyslet a uvařit jídla, která by všechna chutnala vždy všem.

Přesto jsme se zavázali k poskytování služeb nejvyšší kvality, ať už


Vyřešíme problémy k vaší spokojenosti, vždycky

Přesto jsme všichni lidi a děláme občas chyby, vaše zpětná vazba nám pomáhá naše služby zlepšovat. Aby nám zpětná vazba pomohla, potřebuje vždy co nejlépe určit:

  1. kde přesně se stala chyba, např. název jídla, datum a program
  2. co jste očekávali a co jste dostali
  3. kdy se to stalo, jednou, dvakrát, už 2 měsíce každý den atp.
  4. foto řekne více než tisíc slov

Vaše námitky a reklamace se vždy snažíme vyřešit co nejrychleji a k vaší spokojenosti. Prosíme kontaktujte naši zákaznickou linku na telefonu nebo na emailu [email protected], pokud se vám něco nelíbí.

Většinu problémů dokážeme řešit, například úpravou zvoleného stravovacího programu, velikosti porci, výjimkami v jídelníčku, dodáním náhradního jídla, atp.  

 

Zbývající námitky většinou dokážete vyřešit jen vy sami.

  • Cílem garance je omezit obavy našich zákazníků, ale zároveň by neměla být využívána jako vaše výmluva, že vám zdravé jídlo nechutná nebo chcete dosáhnout změny příliš rychle.
  • Ano, víme, je možné, že ze začátku se vám naše jídlo bude zdát třeba málo sladké nebo málo slané, chutě málo výrazné, moc tučné, ale je to jen o zvyku.
  • Víme, že to nemusí byt jednoduché, ale vydržte prosím aspoň 14 dní. Udělejte to prosím pro sebe, pro svoje zdraví. Pokud máte některý z výše uvedených pocitů, je docela pravděpodobné, že právě vy potřebujete naše jídlo více, než kdokoliv jiný.
  • Potřebujete si odvyknout na přehnané chutě průmyslových výrobků, smažené jídlo, jídlo plné cukru, konzervantů a zvýrazňovačů chuti.
  • Náš jídelníček je připravován certifikovanými výživovými poradci Eva Hanzalovou a Bárou Hlaváčkovou na základě doporučení světových odborníků jako je Tim Noakes, Mellisa Hartwig, a Lucie Grusová ve spolupráci s našimi špičkovými kuchaři pod vedením Jany Relichové. 
  •  Vydržte a objevte skutečnou chuť jídla. Přečtěte si článek Co můžete očekávat po změně jídelníčku.

 

Pokud přesto všechno nejste spokojeni

  • Pokud z nějakého důvodu Vám naše služba nebude vyhovovat a žádné navrhovaných řešení nebude vyhovovat, vrátíme Vám peníze za neodebrané dny nebo maximálně za 2 dny odebrané.
  • Garanci je možné uplatnit nejdříve po 3 dnech odběru. Na zrušení potřebujeme 2 dny, což znamená, že minimální délka odběru je 5 dní. Na objednávku 5 dní na zkoušku není možné Garanci uplatnit.
  • Výjimkou je hrubé porušení kupní smlouvy ze strany Dodavatele jídla. Méně závažná pochybení řešíme náhradním dodaním jídla v nejbližším možném termínu.
  • Podrobnosti najdete v našich obchodních podmínkách.



 

Děkují,

David a Martina, Eva, Petr, Jana, Ivan, Martin, Honza